Forum Guild Wars GTW Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Zapowiedź

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guild Wars GTW Strona Główna -> GW 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rage
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 8:34, 23 Kwi 2007    Temat postu: Zapowiedź

GW: Eye of the North i Guild Wars 2
21 marca 2007 o 15:01 @ Robson

W najnowszym numerze czasopisma pt. "PC Gamer" możemy przeczytać bardzo wiele interesujących informacji na temat Guild Wars. Po kolei.

Najbliższy dodatek będzie rzeczywiście dodatkiem w pełnym znaczeniu tego słowa - do jego uruchomienia będzie konieczność posiadania którejś z poprzednich kampanii (Prophecies, Factions lub Nightfall). Jego nazwa to Eye of the North. Poniżej w punktach wymieniamy kilka istotnych informacji na temat rozszerzenia:

Fabuła będzie połączeniem GW1 i GW 2
Będzie miał do zaoferowania 40 nowych zbroi, 150 umiejętności (w tym 50 dla PvE) oraz 10 nowych bohaterów
Jego cena będzie niższa niż pozostałych kampanii
Nowością mają być międzykontynentalne tunele
Fabuła ma się dzielić na 3 akty: w pierwszym przebijamy się przez 18 podziemnych lochów, pomagamy krasnoludom z Płonącym Niszczycielem, możemy odkryć nowe rasy. W drugim weźmiemy udział w 3 historiach, akt trzeci ma za to polegać na zabiciu głównego bossa

System lochów i katakumb ma zostać rozszerzony i rozwinięty
Tyle jeśli chodzi o GW: EN. Teraz pora na informacje dotyczące drugiej części GW:

Przeniesienie postaci pomiędzy GW1, a GW2 będzie niemożliwe, jednak dzięki "Hall of Monuments" (które ma zawierac GW:EN) będzie można przenieść swoje osiągnięcia z pierwszej części
Cztery grywalne rasy: Sylvari, Asuras, Charr, Norn
Akcja gry będzie miała miejsce kilkaset lat po GW1
Gruntownych zmian doczeka się tryb PvP, interakcja z NPCami a także otoczenie
Instancje mają pozostać tylko w nielicznych miejscach, setki ludzi w jednej strefie

Nieliniowa fabuła - w PCG przykładem jest sytuacja, gdy przybywa smok. Do wyboru jest zabicie go (w nagrodę xp i przedmioty) lub darowanie życia (uruchamiają się nowe questy)
Eventy nadal będą obejmować wszystkich graczy bez względu na poziom postaci
Do tej pory nie ustalono nic w sprawie limitu poziomu, jednak ponoć pod uwagę bierze się limit na 100 poziomie, bądź całkowite go zniesienie)
Zamiast sterowania myszką dostaniemy rozbudowane opcje poruszania się, w tym skakanie, pływanie, czy ślizganie się
Wciąż niepewna jest informacja o deformowalnym otoczeniu
NIE będzie abonamentu!
Zmiany dotyczące PvP:

Brak ograniczeń kontrolujących ilość graczy na serwerach
Motyw walki pomiędzy światami, Capture the Flag bez limitów graczy w drużynie
Rajdy na wielką skalę, trwające tygodniami, aż do resetu danego świata

Opcja szybkiego dołączania do rozgrywki
GvG ma być bardziej zbalansowane
NPC mają nie zajmować miejsca w drużynie, lecz nieskorzystanie z nich spowoduje, iż postać będzie silniejsza (nie dotyczy bohaterów). Dodatkowo mają być dwa tryby PvP, jeden z postaciami z PvE, a drugi przypominający GvG. GW2 będzie obsługiwał DX10, lecz nie będzie on wymagany. Gracze będą mogli wpływać na świat gry dzięki "łańcuchowi zdarzeń". Wbrew spekulacjom, serwery GW1 nie zostaną zamknięte w momencie premiery drugiej części, lecz oczywiste jest, że developer zwróci większą uwagę na swój nowy produkt.

Pozostaje tylko czekać, beta GW2 już za rok! Premiera dodatku w lato.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guild Wars GTW Strona Główna -> GW 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island